• (Android) Kitchen story: Food Fever – Cooking Games קוד לרמות אינסוף נקודות

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Kitchen story: Food Fever – Cooking Games ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Kitchen story: Food Fever – Cooking Games IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ קוד לרמות אינסוף נקודות ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Kitchen story: Food Fever – Cooking Games 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    זה מאוד מעניין בתחילת המשחק אבל זה הופך להיות קשה מאוד להשלים אותו כאשר זה מגיע במידה מסוימת

    משחק טוב מאוד ללמוד אוכל של אזורים שונים

    משחק טוב חלק מהאפליקציות האלה זקוקות ליותר זמן כי לא מספיק לסיים אתגרים קח שים לב אין מספיק זמן לסיים רמה 16 רחבת הקרח בבקשה תקן את המשחק הארור הזה

    משחק לא טוב לא נקבל לבבות מלאים

    זה לא בשפה שלי ואני לא יכול לשנות את זה. יותר מדי פרסומות גם כן.

    חרא של משחק לא להוריד רוצים כסף לא כדאי להוריד

    כשנגמרים לי המרכיבים ואני לא יכול לשחק בשלב הבא בלי לשלם כסף אמיתי, אני עוזב את המשחק. הייתי ממשיך לשחק, אבל עכשיו אני מתוסכל. מי יודע אם אחזור. אתה גם מגביל את מספר המטבעות שהתקבלו כך שלא אוכל לשדרג. אפילו צפיתי בכל פרסומת זמינה ועדיין לא הצלחתי לשדרג את הפריטים שהמלצתם לכמה רמות!

    זה לא נותן לי את כל הלקוחות שלי. זה תמיד קצר לי שלושה לקוחות. משחק בתא שלי. שהוא גלקסי מיני 4

    בכל פעם שאני רוצה לטעון לרמה אחרת ואני לוחץ על suppy זה לא יעבוד אלא אם אצא מהמשחק ואכנס שוב. בבקשה יש לתקן את הבאג הזה. זה גורם לי לשחרר עניין במשחק

    אתמול היו לי כשלושת אלפים מטבעות. אבל היום כשפתחתי את המשחק שלי, מצאתי אלף מאתיים מטבעות. לא השתמשתי בהם! לאן הלכו המטבעות שלי?

    טוב עד פיצרולה....והתחיל להיתקע משוקווויל ובקושי הצליח להשלים את המשימות. אני מרגיש טוב יותר אם הזמן לכל משימה הוא קצת יותר

    אני איך להשיג יהלומים... ופרסומות. בבקשה אני רוצה פרסומות או יהלומים. אני רוצה אספקה מיידית... אז אני רוצה יהלומים ופרסומות. בבקשה תנו לי חברים.... בבקשה בבקשה בבקשה בבקשה.. אני אוהב את המשחק הזה.. אני אוהב את המשחק הזה.. ומכור למשחק הזה.. בבקשה..

    אתה לא יכול לזוז מהר יותר או להוציא מרכיבים לאחר שמכניסים אותם למכשיר

    אני אוהב את המשחק עד שהגעתי לרמה מסוימת ואחרי סגירת המודעה המסך ריק לגמרי. אז עכשיו זה קורה בכל פעם שאני מנסה לשחק.

    זה משחק נחמד מאוד אבל יש לו תביעות בלתי מוגבלות

    אני מדרג את זה בכוכב אחד⭐ כי כשאני פותח את המשחק הזה אני מרגיש כשאני משחק וחוצה את 3 הרמות השלמות ראיתי ש.. השני רוצה קצת זהות או חיבור לאינטרנט.. כדי לשחק ברמה הרביעית אז אני מדלג והסרתי את ההתקנה האפליקציה כרגע..


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :