• (Android) Animal Warfare بسیاری از همه

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Animal Warfare ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Animal Warfare IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ بسیاری از همه ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Animal Warfare 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    سلام این بازی خوبه ولی من خواستم بینهایت دانلد کنم از اینترنت یه چیز عجیب دیدم اسم این بازی با یه بازی دیگه مثل هم هستن برای همین یه ستاره دادم

    هرزنامه تبلیغاتی و تایمرهای غیرقابل اعتماد در تبلیغات. آگهی به پایان می رسد و یک تایمر جدید دیگر وجود خواهد داشت که قبل از بسته شدن آن، مدت بیشتری به آن خیره می شود. ناگفته نماند که پس از 30 دقیقه بازی، به paywall آشکاری اشاره نمی کنیم. بله، نیاز به تماشای تبلیغات برای پیشرفت در عرض چند دقیقه به جای یک ساعت، یک دیوار پرداخت است. قیمت زمان است و به شما پرداخت می شود، بنابراین دیوار پرداخت نرم.

    من این بازی رو شاید 2 ساعت پیش دانلود کردم و 4 بار کرش شده. معمولا بعد از تبلیغ دفعه قبل سیاه شد و گوشی من برای مدتی کاملا یخ زد.

    این بازی فوق العاده است. من فقط برای یک روز بازی کردم و مانند آن این بازی بهترین است بدون کرش بدون اشکال و هر تبلیغی به شما یک جایزه می دهد به دوستان خود بگویید این بازی را بازی کنند.

    قاتل زمان عالی است اما....... تبلیغات زیاد شما را مجبور می کند بارها و بارها تنظیم مجدد کنید. تئاتر سرگرم کننده است پس چرا برای تماشای نیمی از تبلیغ بازی کنید و برای بازنشانی بازی کنید. این فروشنده

    من این را بازی کردم خیلی خوب بود ولی خیلی خیلی که جلو رفتم نتونستم

    اصلا این بازی خوب نبود اصلا این بازی رو نصب نکنید خیلی خیلی بده

    تنها چیزی که دوست ندارم این است که چند سکه برای گرفتن کارت های جدید نیاز است... واقعاً سریع گران می شود اما علاوه بر آن زمان قاتل فوق العاده ای است

    Animal Warfare உத்தி fqf

    بازی سرگرم کننده، اما باگ های زیادی دارد. هر وقت سعی می‌کنم تبلیغی را تماشا کنم، یک صفحه سیاه به من می‌دهد یا حتی آن تبلیغ را نمی‌کند و سپس گوشی من از برنامه خارج می‌شود. این کار را اغلب انجام می دهد و وقتی مجبور می شوم هر 8 سطح آن را باز و بسته کنم، واقعاً بازی را خراب می کند.

    این شبیه به خرید هنر جنگ با حیوانات است که به نظر من یک تغییر سرگرم کننده بود. برای چند هفته از بازی کردن لذت بردم. می‌دانم که برخی از بازیکنان آن را دوست ندارند، اما در واقع از اینکه توسعه‌دهندگان به شما اجازه می‌دهند تا هر تعداد که می‌خواهید تبلیغات را تماشا کنید تا ارتش خود را به‌جای مجبور کردن شما به خرید، ارتقا دهید، قدردانی می‌کنم. با این حال، پس از رسیدن به یک نقطه خاص، علاقه ام را از دست دادم. اگر برخی از ویژگی‌های اضافی مانند PvP، تیم‌ها و غیره برای جذب بازیکنان وجود داشته باشد، خوب خواهد بود.

    بازی مشکل دارد ... منوها به طور تصادفی ناپدید می شوند ... نمی توان از صفحه منو فرار کرد. هیچ مهارت واقعی در بازی مورد نیاز نیست. حتی به عنوان یک اتلاف وقت، این بازی برای بازی کردن بسیار خسته کننده است.

    عالی بود ❤❤❤

    من به این یک ستاره می دهم زیرا حتی به من اجازه ورود به بازی را نمی دهد! من 30 دقیقه قبلش صبر کردم و لود نشد! تنها چیزی که می بینم یک دایره در حال بارگذاری در پایین سمت چپ صفحه است! نمی دونم جای دیگه ای هم داره می افته یا نه ولی لطفا درستش کنید


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :